Tuesday, July 29, 2008

Shake, rattle and roll!



Hier een kaartje zodat jullie kunnen zien waar de quake was ten opzichte van klomp. Oplettende lezertjes weten natuurlijk precies waar klomp zijn schoenen 's avonds neerzet, maar voor de duidelijkheid even een plaatje. De quake wordt nu geschat op een 5.4, nog steeds een aardige schuiver. "Shake, rattle and roll" zoals ze hier plachten te zeggen. Een porceleinwinkel heeft flinke schade, ramen sprongen hier en daar stuk en Disneyland heeft uit voorzorg alle attracties geevacueerd. Ik heb nog geen schade aan ons huis kunnen ontdekken, we hebben geen gas of water-lekken, dus ik denk dat we de dans zijn ontsprongen.

1 comment:

Hans said...

Hallo Jacco, ik ben de buurman van je vader, ik woon naast hem, ik vind het wel leuk om je dingen te lezen wat er gebeurd in USA, ga er mee door en veel succes in Amerika.
Groeten Fam Zwier Zaandam